czwartek, 8 marca 2012

Muszle z nadzieniem z pora i łososia


Gdyby Ktoś wpadł dziś z kwiatkiem polecam. Z białym winkiem wyśmienite.
Zainspirowana przepisem z Kwestii Smaku postanowiłam zrobić swoją wersję tego przepisu.

Składniki:
Makaron muszle
Pory
Łosoś surowy
Serek mascarpone
Przyprawy (sól, pieprz, cytryna, przyprawa do ryby inne według uznania)
Śmietanka 30 %
Ser żółty
Wykonanie:
Pokrojone pory dusiłam do miękkości (bez tłuszczu, podlałam wodą), przyprawiłam solą, pieprzem, pieprzem cytrynowym, dodałam serek mascarpone. Do tak przygotowanych porów dodałam łososia pokrojonego w małe kostki przyprawionego przyprawą do ryby i cytryną. Takim farszem uzupełniłam wcześniej ugotowane muszle, polałam śmietaną około pół łyżki na muszlę, posypałam żółtym serem i piekłam w 180 stopniach przez 30 minut.


 
Zrobiło się kulinarnie, pracuję nad moim pierwszym scrapowym albumem, niedługo będę się chwalić.
Pozdrawiam serdecznie i smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz